szlovenszko

Furcsa ország ott fenn, érdekes szokásokkal és beidegződésekkel. Még a magyarjai is furcsábbak. Szemszögből, rólunk - politika, társadalom, foci és minden más aktuális téma.

sok címke

Nem halt meg, csak alszik

2007.07.21. 14:14 Sárvári János

A szlovák rendszámokat valahogy sokkal érthetőbb rendszer szerint osztályozzák, mint odaát. Először jön a járás kódja, a kocsikat időrend szerint regisztrálják be  - minél nagyobb a szám-betű kombó a rendszám végén, annál újabb(an bejegyzett) a járgány. A büszke KN-001AA rendszámot viselő autó (avagy a komáromi járásbeli egyes) a fővárosban pihen, leeresztett gumikkal. Nyugodjon békében.

2 komment

Címkék: slavicum

A bejegyzés trackback címe:

https://szlovenszko.blog.hu/api/trackback/id/tr49121169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e1 · http://beszoltam.hu 2007.08.01. 16:21:27

Amindenit, ezekután nekem nem marad más, mint a BA-999ZZ rendszámra várni (hamarabbúgy sem lesz kocsim). :-)
Amúgy pontosan hol parkol ez a kocsi?

Sárvári János · http://szlovenszko.blog.hu/ 2007.08.01. 23:41:08

Van egy fősulis kollégium, a Mladá Garda. Oda igyekeztem egy pozsonyi egyetemista ismerősömhöz gyalog, útban arrafelé akadtam rá (a belvárosból indultam).
süti beállítások módosítása